loading...
وب سایت تفریحی واسه تو
آخرین ارسال های انجمن
مدیر سایت بازدید : 493 چهارشنبه 04 مرداد 1391 نظرات (0)

در ادامه مطالب کسب درآمد از اینترنت امروز به مطلب تازه ای برمیخوریم. را های پول درآوردن اینترنتی شاید بی شمار باشد و این برمیگرده به اینکه شما فکر کنید و ایده های جدید در سر بپرورانید. 

یکی از کارها فروش نرم افزارهای آموزشی هستش که خودتون درست کردین مثلا من خودم یک مولتی مدیای 40 دقیقه ای راجع به آموزش وبلاگ نویسی درست کرده بودم که هزینش به جز وقت اولیه حدود 200 تومن برای خرید سی دی خام بود و با قیمت 3500 تومن میفروختم. یعنی در هر کدوم 3300 تومن سود!!

من از این راه حدود 80 هزار تومن سود کسب کردم که متاسفانه با بالا رفتن هزینه های پستی تعداد خریداران خیلی کم شد

این یه نمونه بود که شما میتونین با فکر خودتون روش های دیگه ای رو امتحان کنید و ما رو هم در جریان بذارید خوشحال میشم بتونم کمکتون کنم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    تلفن همراه شما ساخت کدام شرکت است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 174
  • کل نظرات : 79
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 881
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 24
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 36
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 269
  • بازدید ماه : 1,028
  • بازدید سال : 5,492
  • بازدید کلی : 339,022